Alla inlägg den 25 september 2020

Av Hanna Boman - 25 september 2020 23:13

Nu ikväll så har vi (jag & Henrik) varit hemma hos mamma. När jag kommer dit, så inbillar jag mig att Henrik redan är på plats...efterson han skulle stå för maten. 

Men nä, han var inte kommen alls utan kom en ganska så bra bit efter mig. Fast maten blev färdig ganska så fort efter att han hade kommit, fortare än vad jag faktiskt hade trott!



Efter att vi hade ätit färdig, var det dags att få se lite bilder och filmer på lille Einar. Åååh, det är alltid lika mysigt att få se honom på både bild och film...lille plutten!



#flygandejacob #kyckling #bacon #banan #jordnötter #ris

 

 


Mums vad gott det var, riktigt gott!


  

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

#sia  #glassbåt

Av Hanna Boman - 25 september 2020 16:13

Nu är det ännu en TEMADAG, för idag är det ÄPPLETS DAG!

Och hur gott är det inte med ett äpple då och då?


Jag gillar ju det väldigt mycket, och då helst att äta ett äpple klyftat...det känns som att det är godare då, än att äta det rakt av. Ska det vara ett klyftat äpple, så fixas väl det när man är hemma i sin egna lilla lya!

Inte så lätt annars, tänker jag!



#äppletsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards