Alla inlägg under april 2021

Av Hanna Boman - 9 april 2021 20:19

Alltså nu har ju jag aldrig tidigare skrivit här i bloggen, då jag fått/skaffat en NY Rolle. Men nu bara kände jag för att göra det, eftersom den här gången så var jag ju ute på Hjälpmedelscentralen/Hjälpmedelscenter för att provköra med två stycken olika!

Tidigare då det varit byte av Rolle på Habiliteringen, så är nog lite därför som jag vill tala om att idag så fick jag en NY Rolle

Äsch, jag vet inte...men tror nog att det är därför ändå!



#regionblekinge  #hjälpmedelscenter


#dolomitefutura600   #dolomitesoprano







 

...här är min gamle Rolle, som nu då fått bli "pensionerad" av mig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

...och här min nya Rolle, tror nog att det är en splirrans ny med

(brukar inte vara det annars)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hjälpmedelscenter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Av Hanna Boman - 8 april 2021 21:24

 


Jahaja, då har man varit till ViktVäktarna idag för att det är ju torsdag. Eller ja, torsdag är det ju utan att tvekan.

Men jag har bara inte varit på plats idag och checkat in vågen, utan jag gjorde det här hemma istället...kanske i lite sista minuten. Eftersom Kristina stänger igen "portarna" klockan 18:30, men när jag inte närvarar på plats så skickar jag ju alltid ett Messenger och rapporterar vikten ihop med medlemskortet (skärmdumpas).



Så min vikt här hemma på sovrumsvågen visade 70,5 kg som resulterade i -0,4 kg.





#inställt  #coronapandemi  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 6 april 2021 23:06

TEMADAG!

 

 


Varför ska man inte kunna ha en PINGISENS DAG som TEMADAG? Det finns ju så många andra "muppiga/konstiga" temdagar

Så varför inte slå ett slag för pingisens dag också då?





#pingisensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 4 april 2021 21:02

TEMADAG!

 

 


Den här dagen så är det ju visst MOROTENS DAG! Och jag kan verkligen tycka om morötter både

kokta & råa & rårivnaugnsbakade!

Är väl nästan så man kan tro att jag äter morötter varje dag, men det gör jag inte.



#morotenndag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 3 april 2021 16:34





 
















 






 






 






Av Hanna Boman - 1 april 2021 17:52

 



Jahaja, nu idag på självaste Skärtorsdagen då har man ju varit till ViktVäktarna eftersom det är ju torsdag.

Men just på dagen idag så har det "bara" varit öppet för vägning shopping mellan klockan 08:00 och 15:00.

(annars brukar det ju vara öppet vid två tillfällen, men inte idag...)

Nja, vad ska man säga om min "lilla vägning" idag då? För den här gången så var inte vågen riktigt snäll, fast jag har nog mina föraningar på vad det kan ha varit...men sa inget om det till Krisitina.


Så idag så visade vågen 70,9 kg som resulterade i +0,6 kg.


Bättre tur till nästa vecka, för då vill åtmionstone jag att det ska vara MINUS igen!




#inställt   #coronapandemin   #covid19













 





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards