Alla inlägg den 21 november 2012

Av Hanna Boman - 21 november 2012 21:34

  Ikväll har jag varit nere i Pingstkyrkan på en fantastiskt bra föreläsning med Jonas Helgesson. FRörsta gången för min del som jag har sett och hört honom lajv.

En helt fantastiskt människa att verkligen få publiken att skratta och vara med i hans humor. För humor och sånt, det hade han ju verklígen minsann.


 


Han har ju även skrivit tre böcker: Grabben i kuvösen bredvid & Ett CP-bra liv & Etiketter ska man sätta på julklappar -inte på människor.


          

Han sålde "Etiketter ska man sätta på julklappar -inte på människor" nere i foajén efteråt, vilket jag då köpte.

Förra året köpte jag "Grabben i kuvösen bredvid", fast har fortfarande inte läst den...men nu ska jag fakstiskt ta och göra det, efter att han berättade lite om den boken också. Då känner jag ett sug efter att läsa den. 


Boken "Ett CP-bra liv" kanske jag får önska mig i julklapp då!




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards