Alla inlägg den 26 november 2012

Av Hanna Boman - 26 november 2012 22:20

Nu har det verkligen en lång sångövning ikväll till nästa helgs Julkonserter (8-9/12, andra advent).

Jag som nu då har fått igång Spotify kan äntligen lyssna på alla, eller fyra av sångerna som kommer att sjungas.

A King Is Coming To Town

A Blessed Christmas Christmas Eve

A Child Is Born

I Pray On Christmas

Dessa sångerna är det som vi kommer att sjunga och andra sånger med förstås, som är gjutna till en Julkonsert, eller vad man nu ska säga...Nu Tändas Tusen Juleljus, är väl en av dessa i alla fall...hehe!


Sen är det såhär att jag har ikväll fått nya kopior på noterna som kommer göra det betydligt mycket lättare att lära sig alla sångerna ihop med Spotify & noterna. Så jag kommer säkerligen lära mig dem nu på riktigt allvar, för nu är det ju verkligen inte lång tid kvar.

Men roligt kommer det att bli garanterat!


/Tjingeling



Av Hanna Boman - 26 november 2012 15:57


   


 


 




   


       


Dessa Astrid Lindgren-figurer är verkligen en del av mina favoriter, jag kan garantera att det finns fler...hihi!




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards