Alla inlägg den 18 november 2012

Av Hanna Boman - 18 november 2012 22:53

Jamen visst kan man väl säga att jag har tillbringat "nästan" hela denna dagen i kyrkan.

Först gudstjänst i vanlig ordning klockan tio, där Stefan både höll i predikan och sången.

Sen var det faktiskt kyrkkaffe för en gång skull, fast var kanske inte så konstigt eftersom det var församlingsmöte. Annars brukar ju vi ha lite mingelfika ute på kyrktorget direkt efter gudstjänsten!

Efter att församlingsmötet var slut så skulle jag betala lite skulder, hehe (kyrkkaffet bl a plus bibelfrukosten från förra veckan). Sara satt inne i syrelserummet och räknade kassan så där la jag det jag var skyldig.

I samma veva så satte sig kommitén i Julbuffén sig för sammankomst, den sista innan årets största höjdpunkt! Men det roliga är ju att jag är inte med i kommitén fast ändå satt jag kvar och var med på hela diskussionen från början till slut (tror nog att det var lite klister på den stolen jag satt på eller nåt).


Så jag var väl hemma här igen strax innan fyra, så då kan man väl ändå säga att jag tillbringat nästintill hela dagen i kyrkan va?

Sen fick jag som tur väl var skjuts hem också och då slapp jag vänta på bussen, hade väl i så fall fått vänta en halvtimme på den då. 


/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards