Alla inlägg den 22 november 2012

Av Hanna Boman - 22 november 2012 22:55

Torsdag idag och då har väl jag varit hos viktväktarna? Jomen precis, exakt! Denna dag eller kväll känner jag ingen motivation till att uppdatera med detta inlägg, men brukar ju göra det varje vecka...så varför inte denna?

Men kvällens möte handlade om "Vad har du för ursäkt" och det kan ju vara ursäkter till att gå ut på promenad (för att det regnar t ex). Eller att man inte orkar ta sig till gymmet för att fåtöljen där hemma är skönare. Jamen några exempel på man kan ha för olika ursäkter till att slippa.

Då  kan det ju då vara lättare att få med sig någon ut på ditt träningspass så man är två eller fler om det. Och betydligt mycket roligare med kanske.

Ja just det, nu kommer vi till det här med vad den där vågen visade idag när jag ställde mig på den. Känns inte som om jag vill tala om det, men okej då... 62,2 kg vilket även denna veckan var plus. Med andra ord +0,6 kg.


Jaa, det var det som var anledningen till att jag absolut INTE kände någon motivation till detta inlägget...men nu är det gjort. Eeeh, min läxa till nästa vecka då är att skriva en CHECKLISTA och visa. Det undrar ju jag hur det kommer att gå, hmm!

Inte bra denna veckan heller Hanna, skärpning!


 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards