Alla inlägg den 26 oktober 2016

Av Hanna Boman - 26 oktober 2016 20:37

Johodå, visst har jag hunnit med att vara på Stickcafé också...och hör & häpna, jag kom i tid till klockan halv fyra (som det börjar)...trodde väl inte riktigt det, eftersom bussen var lite sen till på köpet.

Men jodå, när jag kom in så visade faktiskt uret på väggen 15:30!


Och ojojoj, vad jag stickade idag då på min vita lilla ruta. Dessvärre vet jag inte hur många varv som blev stickade, men vet i alla fall att det blev desto fler varv än vad det brukar bli...haha!

Så idag kändes det väl roligare att sticka kanske, annars skulle jag nog inte ha varit så flitig.







 














    

Av Hanna Boman - 26 oktober 2016 20:21

Jajemen, visst har jag varit ute på Babybom även denna veckan ihop med fem barn och två ledare (Violer & Berit).

Yes, det är nog nästan så att jag inte riktigt kan "slita" mig därifrån...för jag tycker det fortfarande är så fantastiskt mysigt att ta sig ut dit. Sen finns det ju vissa barn som börjar känna igen mig plus att de också börjar veta vad jag heter. Roligt-jätteroligt!

Och som vanligt börjar det med lite fika till både barnen och de vuxna, sedan är det ju en sång & lekstund sittandes på den stora mattan på golvet med sittdynor också...fast jag sitter på en stol en liten bit utanför.

Jodå, även jag var med och sjöng med i sångerna idag...för nu börjar de ju sätta sig även i mitt huvud och det är ju inte så svåra sånger precis heller (passar ju mig, hehe!)



TACK även för denna veckan som jag fick vara med!









   










   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards