Alla inlägg den 31 oktober 2016

Av Hanna Boman - 31 oktober 2016 22:08

Eftersom det nu då är Höstlov för samtliga barn & ungdomar, så har vi sedan många år tillbaka Fritidsgård i kyrkan och idag på lovets första dag var jag där ute för att vara lite ledare.

Vad gjorde jag då? Joo, jag hjälpte till lite i köket eller i Caféet...och där säljs det ju lite av

varje som t ex: 

panpizza nudlar & varma mackor toasted muffins godis kexchoklad & micropopcorn kexchoklad.


Jajemen, som sagt lite av varje i matväg...hehe!


Sen så satt jag och pratade med lite föräldrar också förstås, som var där med. Jodå, visst åt jag en del också...för att orka med att vara där hela tiden (även om jag kom hem och var hemma en liten stund innan fritidsgården stängde för kvällen).




   





   

...och som ledare får man

bära en "LEDARE-skylt"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









Av Hanna Boman - 31 oktober 2016 10:01

I somras så skaffade ju jag mig en ny iPad på grund av att den iPad jag hade gick ut i bindningstid.

Jag lämnade in min gamla iPad till Mobilizera för att den kanske skulle bli såld till någon, hehe!

Nu så blev den aldrig såld i den bemärkelsen, utan den blev såld lite privat eller vad man ska säga.

Och då fick jag en högtalare där man kan spela bl a sin Spotify-musik, jag var där inne i fredags och talade om att jag hade bestämt mig nu...för annars skulle jag ha fått 500:- för min gamla iPad.

(men jag har ännu inte använt den...)



   

 

Onyx Studio 2 (Harman Kardon)



     

iPad Retina

 

 

 




      

iPad mini 3

(den jag använder mig av nu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards