Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Hanna Boman - 7 oktober 2016 18:48

Jahaja, då har man varit till ViktVäktarna idag istället...brukar ju eller har ju annars varit torsdagarna för mig den sista tiden.

En liten småfjompig grej jag har haft ju, hehe!

Men den här gången gick det ju bra, trots att Stina stod vid vågen, och det är ju som vanligt...att jag tar det i slutet av inlägget!

Dagens möte handlade om, vad det finns för olika sorters frukt & grönsaker i affären. Och jaa, det finns ju en hel uppsjö av både det ena & andra.

Hehe, Stina fick ihop en lång lista på vad vi sa för olika sorters saker. Sen skulle vi säga vad man kunde göra med de olika grejerna också, och även det blev ju en lång lista.

Så visst finns det massvis med olika saker som man kan använda frukt & grönsker till, helt enormt egentligen om man tänker efter...eller hur?

Det finns ju både till:

  • maträtter
  • efterrätter
  • mellanmål

Mmm, när man ser det så...så är det ju inte så mycket, men vi kom på en hel del i alla fall!


Och vad sa eller visade vågen idag då jag hoppade upp på den? Johodå, idag blev jag ju glad som sagt...för den visade minus61,5 kg som då resulterade i -0,7 kg.

Haha, den här gången stod jag still också hela tiden innan vågen stannade...annars brukar jag ibland inte kunna stå still. Det är ibland som Stina ber mig: "Men stå still då..."


Så nu förstår ni nog att jag blev glad, när vågen visade som den gjorde!


Med andra ord så låg jag ju inom min viktgräns, och slapp då betala den där dumma #straffavgiften som ju då heter

Veckoavgift.



TACK snälla vågen, vad jag tycker om dig nu igen...bara du sköter dig till nästa vecka också, för då vill jag ju gärna ha mera minus. 








      

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards