Alla inlägg den 5 december 2019

Av Hanna Boman - 5 december 2019 20:52

Nu så har jag ju varit till ViktVäktarna idag igen, eftersom det kom en torsdag även denna veckan.

Och den här veckan pratades det om NollPoints-mat, och det är olika mycket NollPoints-mat vilken "färg" man har bestämt sig för att välja/gå efter.


Grön NollPointsmat: frukt & grönsaker


Blå NollPointsmat: frukt & grönsaker & ägg & kyckling- och kalkonbröstfilé & fisk och skaldjur & yoghurt, sojayoghurt och kvarg & baljväxter & tofu, tempeh och quorn


Lila NollPointsmat: frukt & grönsaker & ägg & kyckling- och kalkonbröstfilé & fisk och skaldjur & yoghurt, soja och kvarg & baljväxter & tofu, trmpeh och quorn & fullkornspasta, ris och gryn & potatis och sötpotatis





Jaha, och vad sa vågen idag då jag "skuttade" upp på den? Mnja, nog var du väl snäll emot mig...med tanke på att du gav mig ett MINUS. Även om jag nu kanske hade velat ha ett rejält MINUS!

Men man kan visst inte få allt, så den stannade på 69,2 kg som resulterade i -0,1 kg.











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards