Alla inlägg den 25 december 2019

Av Hanna Boman - 25 december 2019 23:44

Som traditionen bjuder så åker vi (mamm & Henrik & jag) ut till Jämjö för att hälsa på Eivor & Martin på själva JULDAGEN!

Och den här gången var det fullt hus vill jag lova, 9 vuxna & 6 barn.

#9vuxna #6barn
#juldagen2019





När vi anlände så bjöds det på ännu ett JULBORD, ägghalvor & lax & potatis & Jansons Frestelse & sill av olika dess slag & köttbullar & prinskorv & sillsallad & omelett med svampstuvning & bröd.

Oja, det var verkligen jättegott!

Till efterrätt blev det fruktsallad & glass & godis, även det väldigt gott!


Lite senare sen så blev det ju fika med, kaffe & lussekatt & mjuk pepparkaka & nötkaka & pepparkaka.




TACK för en mysig dag tillsammans!



      






   




 




 

Av Hanna Boman - 25 december 2019 10:59

~~~Ojojoj, vem var det som fick mig ur sängen imorse?~~~




Med andra ord då har jag tidigt imorse varit på JULOTTA, som  har blivit tradition för mig nu sedan några år tillbaka (vet dock inte riktigt vilken gång i ordningen det är...)


Nee, det var inte fyllda bänkrader direkt...men det är ju trevligt/mysigt att ta sig iväg i ottan!

Familjen Gullbing stod för sång & musik!

Göran Olsson höll i predikan och Maria Ekroth läste bibeltexter.



   

Maria Ekroth & Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

Familjen Gullbing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards