Alla inlägg den 4 februari 2021

Av Hanna Boman - 4 februari 2021 21:08


 




Nja, nu blev det ju ingen ViktVäktarna för mig just idag för jag mådde inte riktigt okej (skallebank)...så då fick det bli för mig att stanna hemma. Fast jag ställde mig på vågen här hemma och rapporterade vikten till Kristina sedan innan hon körde hem.

Så vågen här hemma visade 72,2 kg, vilket resulterade i +0,7 kg.




#inställt  #coronapandemin   #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 4 februari 2021 20:03

Det här var nog i det snabbaste laget för mig att få en kallelse till Ortopedtekniska.

För att för tre veckoer sedan så var jag till Ortopedmottagningen och träffade ju en läkare där. 

Det var då hon sa att hon skulle skicka remiss till Ortopaedtekninska, för att jag skulle kunna prova ut ortopedtekniskt gjorda inlägg till mina skor.


Hmpf, i tisdags då jag kommer hem så ligger det ett kuvert från Region Blekinge och en kallelse till Ortopedtekniska redan idag!



Som många av er kanske redan vet, så skaffade jag ju mig ett par NYA skor i somras (2020)...som jag då dessvärre inte har kunnat använda av olika skäl...så jag tog med mig dessa skorna tillbaka dit idag.

För i de här skorna så blev det "inbyggt" skoinlägg, så nu blev det inte några ortopedtekniska inlägg. Utan skorna kommer bli lättare för mig att ta på och av...


Innan jag gick därifrån, så fick jag en ny tid direkt till ett återbesök!



#regionblekinge  #ortopedtekniska

 

 

 

 


 

Hur "snygg" som helst i munskydd...

 

 

 

 

   

Det är dessa skorna, som ska bli lite justerade...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards