Alla inlägg den 18 februari 2021

Av Hanna Boman - 18 februari 2021 17:53

 



Eftersom det är sånt här väder ute just nu, med en massa snö o snövallar "överallt" så tog jag mig inte ut en enda meter idag. Så min vägning fick bli här hemma på min "sovrumsvåg", som jag sedan meddelade till Kristina via Messenger.

Nu skulle ju Kristina visat mig en sak som har och göra med de LIVE-sända workshopen, men får väl ta det med henne nästa vecka förhoppningsvis.



Men vad visade vågen då jag ställde mig på den idag (hm, innan frukost)? Johodå, den var faktiskt snäll mot mig enna veckan med eftersom den visade 70,8 kg som kort och gott resulterade i -0,4 kg.



#inställt    #coronapandemi   #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 18 februari 2021 15:28

TEMADAG!



Jodå, ännu en TEMADAG bland alla dessa temadagar! Alltså, jag är väl lite eller ganska mycket sån som tycker att det är kul/roligt med alla dessa temadagar

För vad skulle man annars kunna uppdatera och skriva om i sin blogg emellanåt! Hehe!


Men ens fötter använder man väl varje dag, från morgon till kväll (konstigt vore väl annars)!




#fotensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards