Alla inlägg den 20 februari 2021

Av Hanna Boman - 20 februari 2021 23:08

Ännu en kväll i det här Mello-träsket, och detta var ju då deltävling 3...där jag inte var med från starten direkt...utan har ju förstås kollat på det i efterhand, direkt efter slutet.


Och vad jag tyckte denna  gången, var väl ganska så bra bidrag. Några var väl mindre bra kanske, men så är det väl alltid att man inte kan gilla samtliga bidragen!


#melodifestivalen2021


Startordningen för kvällen:


Charlotte Perelli - Still Young  (direkt till finalen)

Emil Assergård - Om allting skiter sig

Klara Hammarström - Beat of Broken Hearts (andra chansen)

Mustasch - Contatagios

Elisa - Den Du Är

Alvaro Estrella - Baila Baila (andra chansen)

Tusse - Voices  (direkt till finalen)












     





   






   












     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards