Alla inlägg den 26 februari 2021

Av Hanna Boman - 26 februari 2021 16:54

Jodå, visst slutade jag jobbet på Konst i Fik förra veckan (15/2)
Men jag tog mig dit idag för att överraska lite, eller vad man ska säga...

Nu så hade de typ väldigt mycket att göra, kanske lite mer än vanligt. Äsch, jag vet inte riktigt.

Så kändes väl kanske som det var en lite fel fredag att göra ett litet besök.

På fredagarna under eftermiddagen, så brukar det alltid vara ett gäng goa & glada pensionärer som fikar. Så först satte jag mig och åt lite lunch där med dem, Ceasarsallad från Time out (tyvärr inte nån bild på detta, hur kunde jag missa)


Efter en stund sen så blev jag sugen på lite fika med, och då fick det ju bli fika med förstås!

#karlskronaporslin
#1koppkaffemedmjölk #1minisemla
#1smålandskringla








 








 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards