Alla inlägg den 12 februari 2021

Av Hanna Boman - 12 februari 2021 19:56

Eftersom jag ibland verkar ha lite svårt att ta mig hem från jobbet när det är så dags, då stannar man kvar ett tag till så man hinner med en "liten snabb eftermiddagsfika" också.

Den här gången satt vi vid ett bord i cafédelen, vilket kanske blev lite trångt...äsch, nä så trångt blev det väl inte.

Men trevligt att sitta ner en stund och ta en fika, innan hemgång!


#konstifik #kaffemedmjölk #minisemla




/Tjingeling









 












 

Av Hanna Boman - 12 februari 2021 16:38

Förra fredagen så var det ett gäng från jobbet som valde att äta KROPPKAKOR till lunch, medan jag dissade...

Och även den här fredagen så blev det KROPPKAKOR, så då blev det ju kroppkakelunch även idag där jag också ville ha!

Då brukar det ju bli Arontorps kroppkakor förstås som hämtas inne i stan på torget.

Eftersom jag nu inte har ätit kroppkakor alls på väldigt länge, då var det verkligen jättegott!


#arontorpskroppkakor
#väldigtgott

#konstifik







 














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards