Alla inlägg den 8 september 2022

Av Hanna Boman - 8 september 2022 23:49

TEMADAG!

 


Idag har det varit och är förstås fortfarande ett tag till FYSIOTERARAPINS DAG! Jag tycker nog att det borde vara, eller istället heta sjukgymnastens dag!


Men det nya nu är visst tydligen FYSIOTERAPEUT, så då får det väl vara så...spelar ingen roll vad jag tycker i detta!


Fast vet ju i alla fall vem jag verkligen tycker är den bästa med denna titel, och det är Anette Brantmark. Kommer aldrig komma någon annan som kan ersätta henne!



#fysioterapinsdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 8 september 2022 18:47

Igår så trippade jag in en sväng på Rizzo, för att kolla in en handväska som jag tidigare bara gått förbi utanför och kollat in! Men nu så ville jag verkligen kolla & känna lite på den med! 

Oja, det bästa av allt var ju att det var 40% rabatt på den oxå. Sen när jag skulle betala, så hade jag en bonuscheck och efter det så blev den en riktigt billig väska!



#wachtmeistergalleria

#rizzo  #dondonna #handväska

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 









     

Av Hanna Boman - 8 september 2022 17:17

Nu har ju jag varit på Habiliteringen tre gånger i augusti, men inte alls skrivit om de besöken här. "Konstigt", kanske vissa tycker...med tanke på att jag brukar skriva om det mesta.

Men de tre gångerna som jag varit där i augusti, då har jag träffat en superskön psykolog och fått göra en massa tester...vilket jag kan tycka ha gått ganska bra, samtidigt som en del tester har varit roliga att föra med!


Det har varit lite mennestester, som jag gjort en gång tidigare för 10 år sedan. En del av testerna kände jag väl igen lite av!


Idag så var det ett läkarbesök som gjordes, och det gick väl relativt okej. Det är ju bara det att det kan vara svårt och förstå vad någon säger då man har munskydd på sig, och det hade han på sig samtidigt som han inte är svensk heller.

Men detta läkarbesöket har och göra med det här slutresultatet som kommer bli eller vara klart om nån vecka!




#regionblekinge   #habiliteringen

#läkarbesök

 

 










 













 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards