Alla inlägg den 19 september 2022

Av Hanna Boman - 19 september 2022 20:23

TEMADAG!

 


Idag så har det varit, eller är förstås ett tag till MESSMÖRETS DAG! Men det är väl egentligen inget som jag inte gillar och har gillat i vuxen ålder, fast när jag var barn då åt jag det och hade det som smörgåspålägg och tyckte om det massor. Har nog inte köpt hem det som vuxen, mer än en gång då kanske och minns att då gillade jag det inte alls!





#messmöretsdag2022

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 19 september 2022 17:34

Igår så var inte jag uppskriven på att vara med som ledare på Söndagsäventyret, men jag följde med barnen efter att de hade varit framme i kyrksalen och berättat vad de skulle göra.

Det berättas väl nästan alltid med lite ledtrådar vad vi ska gå igenom och prata med barnen om. Så då får de vuxna försöka gissa o fundera på vad barnen gör under sin tid!


Först så samlas även de äldre barnen med de yngre, och då är det lite dans & musik som vi gör ihop...vilket är roligt att få röra lite på sig!


Sammanlagt var det 16 barn, så det kändes som om det var väldigt många barn då vi dansade. Roligt!


När gänmget i Bibelklubben, hade gått då var det dags för bibelberättelsen som denna gången handlade om det "Förlorade fåret" och det tyckte barnen var roligt.











 











 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards