Alla inlägg den 11 september 2022

Av Hanna Boman - 11 september 2022 18:09

Nu så har verkligen terminen satts igång på allvar, för nu har till och med jag blivit inplanerad i vilka söndagar som jag ska ta hand om barnen i Söndagsäventyret...men jag är ju inte ensam med alla barnen. Utan är ihop med Maria, och så är det några fölräldrar med som hänger med.


Den här gången var väldigt många barn, men minns nog inte hur många det var...troligen tror jag att det var 23 barn som var med oss på Söndagsäventyret, sen så finns det ju en grupp till där barnen är något äldre och då är de på Bibelklubben!




Idag så pratades det om Noaks ark, vilket barnen tyckte vaer intressant med alla olika djuren!








 










     




Av Hanna Boman - 11 september 2022 17:17

 




Nu så var det igårkväll som Hampus firade som 30-årsdag hemma i sitt barndomshem i Lyckeby!

En väldigt trevlig fest, med en massa grillat & potatisgratäng & beasås & vitlökssås & sallad & dryck.



När man hade fått inbjudan via Facebook (det var där som jag hade svarat) så stod det att han inte önskade sig något mer än att man kom!


Hehe, men jag tror nog att de flesta som kom hade väl missuppfattat det hela...för visst fick han presenter!


Till efterrätt så serverades det kaffe chessecake!



Till oss som stannade kvar lite längre så blev det lite snacks & dryck också!






GRATTIS HAMPUS!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 



               

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards