Alla inlägg den 15 september 2022

Av Hanna Boman - 15 september 2022 20:23

Eftersom Rolle gick sönder lagom tills resan upp till Falkenberg, då fick jag låna en annan slags Rolle...som jag aldrig kunde bli riktig vän med.

Så idag har jag varit till Habiliteringen och träffade sjukgymnasten där, för att få testa en annan sort istället (bara till låns den med).


Denna sortens Rolle känns väl något bättre, fast ändå inte helt okej!


Just nu för tillfället verkar de ha dåligt med rollatorer på Hjälmedelscentralen/Hjälpmedelscenter, så då får det bli lite till låns ännu en gång!


Får se om jag kommer få prova ut några stycken rollatorer, nästa gång jag kommer få ta mig ut till Hjöälmedelscentralen/Hjälmedelscenter!




#regionblekinge   #habiliteringen

 


#dolomitesopranos   #violiterollator

 

 

 

 

 

 

 


Denna som gått sönder (jag vet hur, men tänker inte 

tala om det här..)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ungerfär såhär ser denna ut, som jag fick låna en kort tid...

 

 

 

 

 

 

 

Såhär ser den ut, som jag fick låna idag...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards