Alla inlägg den 8 oktober 2021

Av Hanna Boman - 8 oktober 2021 14:52

Jomen visst, just idag skulle jag ju fått ta med mina NYA SKOR hem eftersom sist jag var där för att prova ut dem, då passade de inte riktigt.

Eeeh, nu så passade endast den ena skon som den skulle... men dock inte den andra. Så himla typiskt, men de ska ju sitta bra för att jag inte ska få skav eller så av dem från redan första stegen jag tar.



Nu så kommer jag att ta mig dit igen redan på onsdag (13/10), för då sa han att han skulle ha dem klara och jag kommer "springa" ut därifrån med dem.
 
Då lovar jag att det kommer komma en bild på skorna med här i bloggen, brukar ju göras så varför inte denna gång...hehe!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Av Hanna Boman - 8 oktober 2021 12:06

HOPPSAN!

 


Nope, det har ju inte varit något till ViktVäktarna idag... för det var ju igår (torsdag) i vanlig ordning. 


Som vanligt nu så är det en hel del av medlemmar som stannar kvar och är med på workshopen, och på det sättet kan man ju diskutera med varann bättre än vad man gör eller kan göra då det är under en LIVE-sänd workshop.




Och jadå, jag var även där i tid den här gången också... "detta börjar ju bli en vana nuförtiden"!

 

 

 


Men vad visade den usla vågen denna gången då, för visst sjutton var den usel... eller så är det jag?

 

Nä, för vågen var inte riktigt snäll med tanke på vad den visade... 72,1 kg som då resulterade i +0,6 kg.

 

 


#återigenfysiskamöten  #hållaavstånd   

#covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards