Alla inlägg den 21 oktober 2021

Av Hanna Boman - 21 oktober 2021 21:09

Jahaja, nu så äntligen fick jag till det med att ta mig till frissan för att få min väldigt långa lugg klippt.

Nja, jag vet inte riktigt hur länge som jag varit trött på att bara låta luggen hänga i ögonen.
Jobbigare gångerna är väl då håret blivit nytvättat, på något sätt.

Men nu så är den äntligen klippt, fast inte av min frisör? utan det fick en av hennes kollegor göra som gick minst lika bra!











Förebild

 

 

 

 

 

 

 

Efterbild

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - 21 oktober 2021 19:52

TEMADAG!

 

 


Hur många av er har idag vetat att det är MÅLTIDENS DAG just idag? Nu har ju jag kommit på och sett att en del av dessa TEMADAGAR är tydligen vissa olika datum varje år, till exempel "tredje torsdagen i oktober..." som just den här TEMADAGEN är!



#måltidensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 21 oktober 2021 15:18

TEMADAG!

 

 

 


Nu så idag är det tydligen GRYNKORVENS DAG, ännu en temadag bvland dessa temadagar!

Nää, jag kan inte minnas om jag nån gång har ätit GRYNKORV! Så här kan jag inte säga om jag älskar

eller inte älskar det!


Men är det som fläskkorv?




#grynkorvensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards