Alla inlägg den 10 oktober 2021

Av Hanna Boman - 10 oktober 2021 18:35

Även den här söndagen tog jag mig fysiskt ner till kyrkan (hade väl lite innan bestämt mig för att inte just idag).

Men så blev det, och känns så gött att äntligen få sitta ner i bänkraden och fira gudstjänst!

~~att sitta hemma o se online, är liksom inte alls samma sak...för det har man ju gjort i ett års tid~~


Och att få sjunga lite äldre sånger/lovsånger idag, var väl en liten utmaning (även om texterna kommer upp på rullduk).



#pingstkyrkankarlskrona
#sköntmedfysiskagudstjänster


#kaffemedmjölk  #chokladboll

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Bettan Lindquist

 

 

 

 

 

  '

Niclas Madestam

 

 

 

 

 

 

 

Lite Mingelfika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Av Hanna Boman - 10 oktober 2021 03:37

   





Wooooow, vilken fantastisk kväll!

ÄNTLIGEN, så har det varit en LIVE på riktigt för första gången på ~~minns inte exakt när, men

kanske hösten -2019~~!
   

Svårt att berätta i ord exakt om kvällen, så bilderna får säga mer!



 



     

Bea & Lene & Pegga



   



 

Kim Stranne

 

 

 


#livepåriktigt2021


#asiatiskkycklinggrytamedrisochbröd

#kaffemedmjölk  #mjukchokladkaka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards