Alla inlägg den 17 oktober 2021

Av Hanna Boman - 17 oktober 2021 20:03

Wooow alltså, då har man alltså varit med på en RADIOGUDSTJÄNST i P1!

Vilken känsla att få vara på plats som publik/församling (vet inte riktigt vad man säger), medan en hel gudstjänst sändes ut i RADION över hela landet!

Och den här gudstjänsten sändes ju då utifrån EQUMENIAKYRKAN - MARIEDALSKYRKAN!

Nu skulle vi ju vara där ute och vara beredda för en sista repetition, tjugo minuter innan.

Och då sjöng vi upp oss med en sång/låt!


Själva gudstjänsten löpte på så himla bra, kändes som mina gamla församlingsvänner (de är ju fortfarande mina vänner...) inte hade gjort något annat.

Dagena TEMA var: ~~ATT LEVA TILLSAMMANS~~


En finare/bättre radiogudstjänst kunde det verkligen inte ha varit, kändes ganska så stort att vara på plats och veta att hela gudstjänsten sändes ut i radion så alla kunde lyssna!



<>


#sverigesradio
#radiogudstjänst #p1
#equmeniakyrkan #mariedalskyrkan

 

 

 

 





 

LetUsSing

 

 

 

 

 







   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards