Alla inlägg den 14 oktober 2021

Av Hanna Boman - 14 oktober 2021 23:13

Nej, den här veckan så har det inte varit något till ViktVäktarna alls för att Kristina har varit på utbildning idag och hann tyvärr inte "ta hand om oss".

Detta talade hon ju förstås om redan förra veckan då vi var där, medan att hon även skickade en sms-påminnelse igår med.


Men jag kunde väl inte riktigt låta bli att kolla av vågen här hemma nu ikväll, så då "skuttade" jag upp på min sovrumsvåg här hemma. För att jag ville registrera i appen, precis som jag har gjort de sista veckorna nu.


Fast vet i flen om jag vill tala om vad vågen visade, men eftersom jag alltid har gjort det varje vecka så "måste" jag ju göra det även denna veckan. Oups, vågen visade då 74,0 kg som dessvärre resulterade i +1,9 kg.


Snälla Hanna, vad ska jag göra för att kunna rasa i vikt fort nu? Var det inte det som du väldigt gärna ville göra denna hösten? 


Jomen JA, visst har jag ju sagt det till Kristina också att "jag är PÅ"!



Så nu kommer jag ärligt talat "svältföda" mig till nästa vecka, eller hur jag nu ska göra?

Äsch då, det jag nu kommer göra är att verkligen "vrålplugga" både appen och hemsidan...för att se hur jag ska kunna få bort dessa KILON plus en massa till!








 

Av Hanna Boman - 14 oktober 2021 21:06

TEMADAG!

 

 


Hur många har på dagen idag just ätit en RÄKMACKA

Nää, jag har dessvärre inte gjort det (men gjorde igår). Om någon skulle ställa frågan till mig: "gillar du räkor?"

Då hade jag kort och gott svarat: "jag älskar räkor..."

Jag har nog alltid tyckt om räkor, skulle nog verkligen kunna äta det varje dag...hehe!




#räkmackansdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 14 oktober 2021 20:38

Nu igår så var jag återigen upp till Ortopedtekniskt centrum för att prova ut mina nya inneskor en sista gång på platsen där, och nu satt de verkligen som en smäck.
Okej, gick väl lite lagom långsamt att provgå dem. Men så blir det ju innan de har format sig för mina små fötter, för några stora fötter har jag ju inte!

#regionblekinge #ortopedtekisktcentrum
#nyainneskor






   
















 








 

Av Hanna Boman - 14 oktober 2021 15:49

HOPPSAN!


Jomen visst, det här hände igår att jag efter att ha kommit upp till sjukhusets huvudentré att jag knatade bort till Cafeterian för att få i mig lite och äta.


För första gången så valde jag att ta en RÄKSMÖRGÅS, som var god! Men jag som älskar räkor hade velat haft mycket fler räkor, hehe!




~~Alltså första gången som jag valde en RÄKSMÖRGÅS där, annars har jag nog alltid valt att äta baguette.~~





Men annars var den god!


#1räkmacka #1pepsimax









 












 
















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards