Alla inlägg den 16 oktober 2021

Av Hanna Boman - 16 oktober 2021 21:23

Jahaja, nu så har det återigen varit min Jobblördag i SecondHand & Café 2! Det går ju alldeles för fort mellan dessa lördagar, hehe!

Men har man sagt och vill jobba var tredje lördag, då blir det ju så...fast jag har nog aldrig sagt eller tänkt: "skyll dig själv Hanna".

Eftersom det är helt mitt egna val, för annars är det ju schema var sjätte vecka.


Men tjohoo, vad vi har haft att göra idag...har knappt hunnit blinka mellan varven/köerna.

Det känns ju på sätt och vis väldigt skönt, att dessa restriktioner är släppta och att det är och göra plus att vi på grund av detta verkligen fick in en ambitiös mängd med pengar.

#pingstkyrkankarlskrona #pingstkyrkansecondhand #gullbernavägen4 #stämjärnet

Igårkväll bara sådär fick jag ett litet ryck och fråga Anna via Messenger, om hon hade tid/lust att ta en fika med mig när jag skulle gå på rast.

Så när hon dök upp, då var det "min tur" att gå på rast!







 






#3kopparkaffemedmjölk #1köttbullemacka #1vaniljhjärta #1lattekaka

 






/Tjingeling










 


Av Hanna Boman - 16 oktober 2021 18:49

TEMADAG!

 

 


HOPPSAN!

 

 

 


Nu så var ju denna temadagen igår, men jag blev aldrig "färdig" med att skriva om det just då...eller?

Så igår var det ju då FETAOSTENS DAG, för er alla som vill veta! Alltså, vad ska jag skriva och berätta om detta då?


Hm, jag är väl inte den som är jätteförtjust i just FETAOST... men det kan ju vara gott att ha i sallader, och det är ju kanske i just sallader som man brukar ha det va?




#fetaostensdag2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards