Alla inlägg den 29 oktober 2021

Av Hanna Boman - 29 oktober 2021 08:18

HOPSSAN!

 


Även denna veckan så blev det inget inlägg om ViktVäktarna som brukligt brukar bli samma dag som man då har varit där, fråga mig inte varför...hehe! För det vet jag inte riktigt själv heller om jag ska vara ärlig!




Ett bra gäng som var på ngårdagens Workshop, vilket är så roligt att komma till än att bara komma dit för vägning shopping!


Nää, jag vet nu inte hur många gånger jag har sagt detta...men det är så mycket skönare bara.



Men  vad visade vågen igår då jag "skuttade" upp på den? Nja, egentligen så vill jag väl inte riktigt avslöja det...men jag har ju alltid gjort så varför inte denna gång? Så den visade 72,5 kg som då resulterade i +0,9 kg.


Skärpning nu till nästa vecka Hanna, det måste bli ett stort ras nu och verkligen gå åt RÄTT HÅLL!






#återigenfysiskamöten  #hållaavstånd  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards