Alla inlägg den 22 oktober 2021

Av Hanna Boman - 22 oktober 2021 06:35

HOPPSAN!

 

 


Jadå, nu så var man ju igår som man fick ta sig till den "riktiga" lokalen igen för att checka in på den "vanliga" vågen.

Det är väl egentligen den som man mest ska lite på, än den som står hemma. Men nu när inte Kristina kunde vara här förra veckan, så var jag nyfiken på vad min vikt skulle visa och då fick det ju bli på min sovrumsvåg här hemma!


Hehe, och nu kan väl jag tycka att den vanliga visar "rätt"...hmm!


Igår var det roligt att vara på palts med tanle på att det var många som var där fysiskt på workshopen, det är ju det som är roligt då man kan diskutera en massa med varann lättare än att göra på en LIVE-sänd workshop!


Jaha, och vad visade vågen på plats igår då när jag "skuttade" upp på den? Jomen, den var ju snäll och visade MINUS som gjorde mig glad i alla fall då den visade 71,6 kg som enligt appen då visade och resulterade i -2,4 kg.

Men eftersom inte Krisitina skrev in "mitt" resultat från förra veckan i hennes anteckningar, då var "resultatet" endast -0,5 kg.




#återigenfysiskamöten  #hållaavstånd  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards